Darmowa dostawa - zamówienia powyżej 299 zł wysyłamy za darmo!

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwrot 

  1. Konsument może bez podawania przyczyny odstąpić od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni liczone od dnia otrzymania zamówionego towaru. NIE ROZPATRUJEMY ZWROTÓW, KTÓRE ZOSTANĄ DO NAS NADANE PO TERMINIE. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy.
  2. Zwracany produkt należy odesłać w oryginalnym pudełku, kompletny w stanie nienaruszonym wraz z dołączonym dowodem zakupu oraz formularzem zwrotu (hiperłącze). Zwrot nie zostanie przyjęty jeśli towar nie będzie pełnowartościowym towarem, będzie nosił ślady użytkowania, wyraźny zapach, plamy bądź nie będzie posiadał metek.
  3. Zwrot należy odesłać na adres:

ODLOTOWO I STYLOWO

UL.POLNA 10

05-205 WOLA RASZTOWSKA

  1. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem. Koszt zwrotu pokrywa Klient. Również nie podajemy nr paczkomatu, do którego można wysłać przesyłkę. Paczkę można nadać jedynie na adres naszej siedziby.
  2. Zwrot kosztów nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
  3. W przypadku gdy Kupujący odmówi przyjęcia wcześniej opłaconej przesyłki, zwrot środków będzie pomniejszony odpowiednio o koszty wysyłki paczki.

Wymiana

  1. W przypadku otrzymania towaru niezgodnego ze złożonym zamówieniem, skontaktuj się z nami niezwłocznie. Zlecimy odbiór paczki, pokrywając koszty przesyłki.
    W przypadku chęci wymiany towaru na inny rozmiar lub produkt zastosowana jest procedura zwrotu. Zgodnie z naszym regulaminem(hiperłącze) nie prowadzimy wymian towaru.

Reklamacje

  1. Klient będący Konsumentem ma prawo złożyć reklamacje. Jeśli zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, Konsument może go zareklamować. W tym celu skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@odlotowoistylowo.pl w tytule wpisując REKLAMACJA.

  2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. O jej rozpatrzeniu poinformujemy Cię mailowo lub telefoniczne. W przypadku uznania reklamacji wymienimy produkt na nowy lub usuniemy wadę. Jeśli powyższe będzie niemożliwe, koszt zostanie zwrócony na rzecz Kupującego.